Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 19-12-2007 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării contractului de concesiune nr. 22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi a contractului de concesiune nr. 38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad - iniţiativa primarului
Nr. 82435/19.12.2007
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de joi, 20.12.2007, la intrarea în Primăria Municipiului Arad sunt afişate următoarele documente privind:
Proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării contractului de concesiune nr. 22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi a contractului de concesiune nr. 38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad – iniţiativa primarului.
Până la data de 11.01.2008, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 20.12.2007, între orele 8,00-17,00, la Centrul de Informare Cetăţeni, camera 2.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
ing. Gheorghe Falcă
ROMÂNIA PROIECT Avizat:
JUDEŢUL ARAD SECRETAR MUNICIPIUL ARAD Doina Paul
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr._________
din_________________2007
privind aprobarea modificării contractului de concesiune nr.22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi a contractului de concesiune nr.38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad
Consiliul Local al Municipiului Arad,
Având în vedere:
-iniţiativa primarului municipiului Arad, exprimată în expunerea de motive înregistrată cu nr.________ din_____________;
-raportul Serviciului Edilitar,din cadrul Primăriei Municipiului Arad înregistrat cu nr.____________din_____________;
-avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad;
-contractul de concesiune nr.22/2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare
- contractul de concesiune nr.38/2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad
- adresa nr. 1744/22.06.2007 emisă de SC Polaris M Holding SRL Constanţa înregistrată la Primăria Municipiului Arad sub numărul 44032/25.06.2007
-Legea nr.101, legea serviciul de salubrizare a localităţilor, art. 25;
-Legea nr.51, legea serviciile comunitare de utilităţi publice, art.30 alin 7, lit o
În temeiul art. 38 lit. “f” şi prevederilor art. 46 alin. 1 din Legea nr. 215/2001, legea administraţiei publice locale se adoptă prezenta,
HOTĂRÂRE
Art.1 Se aprobă modificarea contractului de concesiune nr.22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare prin actul adiţional prevăzut în anexa 1 parte integrantă la prezenta hotărâre.
Art.2 Se aprobă modificarea contractului de concesiune nr.38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad prin actul adiţional prevăzut în anexa 2 parte integrantă la prezenta hotărâre.
Art.3 Prezenta hotărâre se comunică celor interesaţi prin grija Serviciului Administraţie Publică Locală.
Preşedinte de şedinţă Secretar
ANEXĂ 1
la HCLM nr.__________/ _________
ACT ADIŢIONAL nr.____________/_________
la contractul de concesiune nr.22/30.04.2004
Municipiul Arad, cu sediul în Arad, Bdul Revoluţiei , nr.75, judeţul Arad, denumită în continuare Municipalitatea Arad, reprezentant de Primar Gheorghe Falcă, pe de o parte,
şi
S.C POLARIS M HOLDING SRL CONSTANŢA , cu sediul în Constanţa, str. Spiru Haret, nr.2A, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului cu nr.J13/1645/199, Cod Unic de înregistrare R 12079629, reprezentată legal de ec. Marcel Daniel Banaga în calitate de Director General, pe de o parte,
au convenit asupra modificării următoarelor articole ale Contractului de Concesiune nr. 22/30.04.2004, care vor avea următorul conţinut :
Art.4
alin.2 Plata redevenţei se face prin conturile:
Contul concesionarului RO17TREZ0215004XXX010287 deschis la Trezoreria Municipiului Arad
alin.4, se modifică şi va avea următorul conţinut: Majorările şi penalităţile de întârziere se vor reţine din garanţia anuală constituită şi depusă de concesionar. Garanţia se va reîntregi ca urmare a acestor reţineri în cuantumul stabilit (20.000 lei ) în termen de 60 de zile de la înştiinţare.
Art.5
alin.(1)Tariful pentru colectare şi transport de deşeuri este de 95 lei/tonă+TVA.
alin. (3) Modificarea, ajustarea tarifului se va efectua anual prin indexare cu indicele anual de inflaţie de la capitolul Prestări servicii în prima lună a fiecărui an calendaristic, valabilă pe tot parcursul anului. Modificarea tarifului va fi supus spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Arad, conform prevederilor art. 26, alin(4) din Legea nr.51/2006, legea serviciului de salubrizare al localităţilor.
Art.6 se modifică după cum urmează:
alin.(1)Plata contravalorii serviciului se va face în lei, conform prevederilor art.5 alin.1.
alin.(2)Decontarea contravalorii prestaţiei concesionarului se asigură din sumele colectate din taxa specială de salubrizare, stabilită prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad.
alin.(4) Documentele necesare decontării sunt următoarele:
a. procesul verbal de recepţie lunar a lucrării cantitativ şi calitativ, întocmit în baza proceselor verbale săptămânale.
b. situaţia centralizatoare lunară a cantităţilor de deşeuri depuse şi înregistrate la depozitul ecologic ASA.
c. situaţia centralizatoare a cantităţii de deşeuri sortate lunar .
d. situaţia de plată lunară întocmită în baza cantităţilor reale, rezultate în urma cântăririi şi a tarifelor unitare
d. factura fiscală
alin.(5) Termenele de depunere a documentaţiilor de plată de către concesionar sunt:
a. concesionarul va depune documentaţia prevăzută la art. 6 alin.4 până cel târziu în data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, însoţită de factura fiscală.
b. concedentul va verifica şi va achita contravaloarea prestaţiilor efectuate, în termen de 10 zile calendaristice de la data înregistrării facturii emise de concesionar.
alin.(6) Plata facturilor emise se efectuează prin ordin de plată .
Art.8 se modifică la următoarele aliniate:
alin.(2)Verificarea stadiului de realizare a investiţiilor se va efectua numai cu notificarea prealabilă a concesionarului în următoarele condiţii:
c. toate constatările vor fi consemnate în procesul verbal, care se va semna de către comisia de verificare şi reprezentantul desemnat al concesionarului
alin.(3) Verificarea modului de efectuare a lucrărilor de salubrizare menajeră se va face săptămânal, integral sau prin sondaj, pe baza programului săptămânal emis de concesionar. Aceste procese verbale săptămânale vor sta la baza întocmirii procesului verbal lunar de recepţie al serviciilor prestate.
Alin nou (4) În baza constatărilor menţionate în procesele verbale de verificare săptămânale, concedentul stabileşte ca penalităţi neplata serviciilor neefectuate sau efectuate la alte termene decât cele stabilite prin programele de lucru şi comenzi de lucrări, sau efectuate defectuos sau incomplet.
Alin nou (5) În cazul tratamentului de dezinsecţie, la sfârşitul fiecărei etape de tratament, se întocmeşte proces verbal de recepţie.
Alin.4 devine 6
Alin5 devine 7
Art.9
alin.(5) Concesionarul se obligă:
a. să colecteze şi să transporte deşeurile municipale de la toate adresele de domiciliu, sedii şi puncte de lucru declarate de producători prin declaraţiile de impunere.
g. să respecte frecvenţele pentru prestarea serviciului stabilite prin Caietul de sarcini şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de salubrizare.
p. să respecte prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de salubrizare, aprobat prin HCLM nr.229/21.08.2007.
alin. (7) Recepţia investiţiilor se va face de către o Comisie de recepţie numită prin dispoziţie a Primarului Municipiului Arad.
se elimină
alin.(9) Concesionarul se obligă să asigure:
b. europubele de 120 l şi 240 l pentru toţi beneficiarii serviciului de salubrizare menajeră- persoane fizice şi juridice. Pentru populaţie ( persoane fizice ) gratuit printr-un contract iar pentru agenţii economici ( persoane juridice) prin închiriere sau vânzare.
i)şi (j) se elimină, activitatea de dezafectare a rampelor neorganizate s-a transferat pe contractul de salubrizare stradală.
alin.(10) se completează cu propoziţie: Substanţa folosită pentru dezinsecţie va fi prezentată spre avizare către Direcţia de Sănătate Publică Arad şi Agenţia de Protecţia Mediului, de către ambele părţi din contract cu cel puţin 2 ( două ) luni înainte de prima etapă de dezinsecţie.
Art.10
alin.(2) să verifice modul de efectuare al serviciului de salubrizare menajeră, dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare
Art.12
Concesionarul se obligă ca, pe perioada derulării contractului, să respecte legislaţia şi reglementările în vigoare privind protecţia mediului înconjurător, conform Legii de protecţie a mediului în vigoare cu toate modificările şi completările ulterioare precum şi toate actele normative emise de autorităţile de mediu competente;
Responsabilitatea pentru desfăşurarea de activităţi care sunt interzise sau sancţionate de reglementările legale de mai sus revin în întregime concesionarului.
Primăria Municipiului Arad S.C Polaris M Holding Constanţa
ANEXĂ 2
la HCLM nr.__________/ _________
ACT ADIŢIONAL nr.____________/_________
la contractul de concesiune nr. 38/21.06.2004
Municipiul Arad, cu sediul în Arad, Bdul Revoluţiei , nr.75, judeţul Arad, denumită în continuare Municipalitatea Arad, reprezentant de Primar Gheorghe Falcă, pe de o parte,
şi
S.C POLARIS M HOLDING SRL CONSTANŢA , cu sediul în Constanţa, str. Spiru Haret, nr.2A, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului cu nr.J13/1645/199, Cod Unic de înregistrare R 12079629, reprezentată legal de ec. Marcel Daniel Banaga în calitate de Director General, pe de o parte,
au convenit asupra modificării următoarelor articole ale Contractului de Concesiune nr. 38/21.06.2004, care vor avea următorul conţinut :
Art 1. alin.2, lit g -se elimină
Art.4
alin. 2 Plata redevenţei se face prin conturile:
Contul concesionarului RO17TREZ0215004XXX010287 deschis la Trezoreria Municipiului Arad
alin. 4 se modifică şi va avea următorul conţinut: Majorările şi penalităţile de întârziere se vor reţine din garanţia anuală constituită şi depusă de concesionar. Garanţia se va reîntregi ca urmare a acestor reţineri în cuantumul stabilit (30.000 lei ) în termen de 60 de zile de la înştiinţare.
Capitolul VI. TARIFE se modifică şi va avea următorul conţinut:
Art.5
(1)Tariful pentru colectare şi transport de deşeuri stradale este de 65 lei/tonă+TVA.
(2) Tariful pentru măturat manual este de 17 lei/Km+TVA
(3) Tariful pentru măturat mecanizat este de 8 lei/Km+TVA
(4) Tariful pentru curăţire rigole prin răzuire este de 55 lei/Km+TVA
(5) Tariful pentru stropit stradal este de 5,8 lei/Km+TVA
(6) Tariful pentru spălat stradal este de 8,4 lei/Km+TVA
(7) Tariful pentru golire coşuri stradale pentru gunoi este de 3,8 lei/mc+TVA
(8) Tariful pentru pluguit zăpada este de 4,1 lei/Km+TVA
(9) Tariful pentru curăţarea manuală a zăpezii este de 0,1lei/mp+TVA
(10) Tariful pentru încărcat şi transportat zăpadă este de 3,1 lei/to+TVA
(11) Tariful pentru combaterea poleiului este de 4 lei/1000mp+TVA
(12) Tarif pentru întreţinerea platformelor gospodăreşti este de 75,69 lei/ platformă +TVA
(13) Tariful pentru dezafectarea rampelor neorganizate este de 95 lei/to+TVA
(14) Modificarea, ajustarea tarifului se va efectua anual prin indexare cu indicele anual de inflaţie de la capitolul Prestări servicii în prima lună a fiecărui an calendaristic, valabilă pe tot parcursul anului. Modificarea tarifului va fi supus spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Arad, conform prevederilor art. 26, alin(4) din Legea nr.51/2006, legea serviciului de salubrizare al localităţilor.
Art.6 se modifică la următoarele aliniate
alin. (1)Plata contravalorii serviciului se va face în lei, conform prevederilor art.5 alin.1-13.
alin. (4) Documentele necesare decontării sunt următoarele:
a. procesul verbal de recepţie lunar a lucrării cantitativ şi calitativ, întocmit în baza proceselor verbale săptămânale.
Recepţia săptămânală a lucrărilor se va face în baza programului săptămânal întocmit de concesionar şi prezentat concedentului. Acest program se realizează cu respectarea comenzii emise de concedent şi reprezintă reaşezarea străzilor comandate pe schimburi şi utilaje
b. situaţia centralizatoare lunară a cantităţilor de deşeuri depuse şi înregistrate la depozitul ecologic ASA.
c. situaţia de plată lunară întocmită în baza cantităţilor reale, rezultate în urma cântăririi, executate şi a tarifelor unitare. Lungimile străzilor şi frecvenţa operaţiilor sunt cele aprobate în anexa nr._____ la prezentul contract.
d. factura fiscală
alin.(5) Termenele de depunere a documentaţiilor de plată de către concesionar sunt:
a. concesionarul va depune documentaţia prevăzută la art. 6 alin.4 până cel târziu în data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, însoţită de factura fiscală.
b. concedentul va verifica şi va achita contravaloarea prestaţiilor efectuate, în termen de 10 zile calendaristice de la data înregistrării facturii emise de concesionar.
alin.(6) Plata facturilor emise se efectuează prin ordin de plată .
Art.9
alin.(5) Concesionarul se obligă:
a. să colecteze şi să transporte deşeurile stradale de pe întreg teritoriul municipiului Arad , conform comenzilor emise de Primăria Municipiului Arad .
Străzile incluse în comenzile de salubrizare stradală emise de Primăria Municipiului Arad sunt cele prevăzute în anexa______ la prezentul contract.
Introducerea de către concedent a noi străzi pentru salubrizarea stradală se face prin dispoziţia conducătorului autorităţii publice locale.
b. să colecteze deşeurile din coşurile de gunoi stradale, în condiţiile asigurării unui număr suficient de astfel de coşuri, conform ofertei şi ale Caietului de sarcini. Coşurile deteriorate vor fi reparate sau înlocuite de către concesionar astfel încât numărul de coşuri amplasate pe domeniul public să fie constant.
g. să respecte frecvenţele pentru prestarea serviciului prevăzute în anexa________ la prezentul contract.
l. să aducă la cunoştinţa concedentului modificările de grafic de lucru. Pentru frecvenţe mai mari a operaţiilor efectuate sau suplimentarea numărului de străzi prevăzute în comandă, concedentul va emite comandă suplimentară, în caz contrar lucrările nu vor putea fi decontate.
o. să respecte prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de salubrizare, aprobat prin HCLM nr.nr.229/21.08.2007.
alin. (7) Recepţia investiţiilor se va face de către o Comisie de recepţie numită prin dispoziţie a Primarului Municipiului Arad.
alin.(9) se includ aliniate noi:
i. asigurarea unui număr de 4 autoturisme pentru cele 4 echipaje mobile conform pct.A al capitolului „ Desfiinţarea rampelor neautorizate” din oferta tehnică.
j. înfiinţarea în fiecare loc unde se vor inventaria şi desfiinţa depozitele neorganizate a câte unui post de pază în 3 schimburi dotat conform prevederilor pctului B al capitolului „ Desfiinţarea rampelor neautorizate” din oferta tehnică sau înfiinţarea unei patrule mobile de urmărire.
k. respectarea prevederilor punctului B„ Desfiinţarea rampelor neautorizate” din oferta tehnică privind modul de gestionare al evitării creerii de rampe neorganizate.
l. suportarea cheltuielilor de dezafectare a rampelor neorganizate în situaţia în care nu sunt respectate prevederile alin. j) şi k).
Art.10
alin.(2) să verifice modul de efectuare al serviciului
Art.12
Concesionarul se obligă ca, pe perioada derulării contractului, să respecte legislaţia şi reglementările în vigoare privind protecţia mediului înconjurător, conform Legii de protecţie a mediului în vigoare cu toate modificările şi completările ulterioare precum şi toate actele normative emise de autorităţile de mediu competente;
Responsabilitatea pentru desfăşurarea de activităţi care sunt interzise sau sancţionate de reglementările legale de mai sus revin în întregime concesionarului.
Primăria Municipiului Arad S.C Polaris M Holding Constanţa
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
-adresa nr.1744/22.06.2007 emisă de SC Polaris M Holdig Constanţa înregistrată la Primăria Municipiului Arad sub nr. 44032/25.06.2007;
-prevederile Legii nr. 101/2006, legea serviciului de salubrizare a localităţilor;
-prevederile Legii nr. 51/20006, legea serviciilor comunitare de utilităţi publice;
În temeiul prevederilor art. 46 din Legea nr. 215/2001, a administraţiei publice locale şi ale art. 37 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad, aprobat prin Hotărârea nr. 275 din 13 iulie 2004, îmi exprim iniţiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect ” aprobarea modificării contractului de concesiune nr.22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi a contractului de concesiune nr.38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad” , în susţinerea căruia formulez următoarea:
EXPUNERE DE MOTIVE
Avînd în vedere:
-negocierile dintre Comisia de renegociere, aprobată prin HCLM nr.211/2007, şi SC Polaris M Holding Constanţa în urma cărora s-a convenit asupra unor amendamente la contractele de concesiune nr. 22/30.04.2004 respectiv nr.38/21.06.2004;
-rata inflaţiei, înregistrată în perioada aprilie 2004-octombrie 2007 de 33,45 % respectiv rata inflaţiei pe anul 2006 de 8,20% conform adreselor 413/10.12.2007 şi 416/12.12.2007 a Institutului Naţional de Statistică Arad
-necesitatea menţinerii echilibrului contractual şi recuperarea integrală prin tarife, taxe speciale sau subvenţii de la bugetul local a costurilor de operare şi a investiţiilor pentru înfiinţarea, reabilitarea şi dezvoltarea sistemelor de salubrizare
PROPUN
Aprobarea modificării contractului de concesiune nr.22/30.04.2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi a contractului de concesiune nr.38/21.06.2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad.
PRIMAR,
ing. Gheorghe Falcă
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECŢIA TEHNICĂ
Serviciul Edilitar
NR.______________/ T3 /______________
RAPORT
al serviciului de specialitate
Referitor la : expunerea de motive înregistrată cu nr.________din_______2007, a d-lui Gheorghe Falcă, primarul municipiului Arad ;
Urmare a negocierilor purtate între Comisia de renegociere a clauzelor contractuale a celor două contracte de concesiune, contractul de concesiune nr.22/2004 privind salubrizarea menajeră, a municipiului Arad şi de dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare şi contractul de concesiune nr.38/2004 privind salubrizarea stradală a municipiului Arad, şi S.C Polaris M Holding SRL Constanţa privind modul de desfăşurare a activităţii de colectare, transport deşeuri municipale şi salubrizare stradală se impun anumite modificării ale prevederilor contractelor de concesiune.
Cea mai importantă modificare o constituie majorarea tarifelor practicate având în vedere influenţa negativă a unor factori economici şi financiari ( cursul de referinţă BNR lei/euro, rata inflaţiei etc ) aşa cum reiese şi din adresa nr. 1744/22.06.2007 emisă de SC Polaris M Holding SRL Constanţa înregistrată la Primăria Municipiului Arad sub numărul 44032/25.06.2007 şi exprimarea în lei a tarifelor din cele două contracte.
Conform comunicării de la Institutul de Statistică rata inflaţiei înregistrată în perioada aprilie 2004-octombrie 2007 este de 33,45 % iar pentru anul 2006 rata inflaţiei înregistrează un nivel de 8,20 %.
În Legea nr.101/2006, legea serviciului de salubrizare a localităţilor, la art.25, se prevăd următoarele: „ Finanţarea cheltuielilor de funcţionare, reabilitare şi dezvoltare a serviciului de salubrizare şi a cheltuielilor de investiţii pentru realizarea infrastructurii aferente acestuia se face cu respectarea legislaţiei în vigoare privind finanţele publice locale, în ceea ce priveşte iniţierea, fundamentarea, promovarea şi aprobarea investiţiilor publice, a principiilor prevăzute la art. 43 alin. (2) din Legea nr. 51/2006, precum şi a următoarelor principii:
a) recuperarea integrală prin tarife, taxe speciale sau subvenţii de la bugetul local a costurilor de operare şi a investiţiilor pentru înfiinţarea, reabilitarea şi dezvoltarea sistemelor de salubrizare;
b) menţinerea echilibrului contractual.”
De asemenea Legea nr.51/2006, legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, la art.30, alin. 7, lit o precizează că în contractul de delegare a gestiunii, indiferent de tipul contractului, se va cuprinde în mod obligatoriu clauze referitoare la menţinerea echilibrului contractual;
Modificarea tarifelor, aşa cum a fost hotărâtă de Comisia de reevaluare este redată în tabelul de mai jos:
Nr. crt Tip tarif Tarif ( lei fără TVA)
1 colectare şi transport de deşeuri 95 lei/tonă
2 dezinsecţie 21 euro/ha
3 colectare şi transport de deşeuri stradale 65 lei/tonă
4 măturat manual 17 lei/km
5 măturat mecanizat 8 lei/Km
6 curăţire rigole 55 lei/km
7 stropit stradal 5,8 lei/km
8 spălat stradal 8,4 lei/km
9 golire coşuri stradale pentru gunoi 3,8 lei/mc
10 pluguit zăpada 4,1 lei/km
11 curăţarea manuală a zăpezii 0,1 lei/mp
12 încărcat şi transportat zăpadă 3,1 lei/tonă
13 combaterea poleiului 4 lei/1000 mp
14 întreţinerea platformelor gospodăreşti 75,69 lei/platformă
15 dezafectarea rampelor neorganizate 95 lei/tonă
Aceste modificări ale tarifelor s-a făcut în limita indicelui de inflaţie.
Tarifele şi celelalte modificări sunt incluse în actele adiţionale anexe la proiectul de hotărâre.
Tarifele şi celelalte modificări se supun aprobării Consiliului Local al Municipiului Arad, conform prevederilor art.5 alin. 3 din contractul de concesiune nr.22/2004.
Având în vedere cele de mai sus şi ,
PROPUNEM
Aprobarea Actului Adiţional nr.___/___________, la Contractul de Concesiune nr.22/2004 şi Actul Adiţional nr.____/_____________, la contractul de concesiune nr. 38/2004 .
DIRECTOR EXECUTIV, ŞEF SERVICIU,
Răzvan Popa Elena Portaru