Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 13-12-2006 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad - iniţiativa primarului
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de joi, 14.12.2006, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind înfiinţarea Serviciului public de administrare a patinoarului artificial din municipiul Arad - Iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad - iniţiativa primarului
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului public de administrare a patinoarului artificial din municipiul Arad - iniţiativa primarului
Până la data de 29.12.2006, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 14.12.2006, între orele 8,00-17,00, la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, camera 2.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
ing. Gheorghe Falcă
ROMÂNIA PROIECT Avizat
JUDEŢUL ARAD SECRETAR
MUNICIPIUL ARAD Doina Paul
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr._________
din_________________2006
privind aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
Consiliul Local al Municipiului Arad,
Având în vedere:
-iniţiativa primarului municipiului Arad, exprimată în expunerea de motive înregistrată cu nr.________ din_____________;
-raportul Direcţiei Tehnice înregistrat cu nr.________din_____________;
-avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad;
-HCLM Arad nr.______/2006 privind înfiinţarea Serviciului public de administrare a patinoarului artificial din municipiul Arad
- prevederile Ordonanţei de Guvern nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local ,
În temeiul prevederilor art. 38, lit. __, precum şi ale art. 46, alin. ( ) din Legea nr.215/2001, a administraţiei publice locale, adoptă prezenta
HOTĂRÂRE
Art.1. Se aprobă Caietul de Sarcini privind gestiunea directă a serviciului ,, Administrare patinoar artificial”, prezentat în anexa 1 la prezenta hotărâre.
Art.2 Regulament de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad, prezentat în anexa 2 la prezenta hotărâre.
Art.3. Prezenta hotărâre se va comunica tuturor celor interesaţi prin grija Serviciului Administraţie Publică Locală.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ SECRETAR
ANEXA 1
la HCLM nr.__________
privind aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
CAIET DE SARCINI
PRIVIND GESTIUNEA DIRECTĂ A SERVICIULUI
,, ADMINISTRARE PATINOAR ARTIFICIAL”
1 . Date generale
1.1 Obiectul de activitate al serviciului
Pentru desfăşurarea de activităţi specifice sezonului de iarnă în municipiul Arad nu există baze sportive cu acest profil ,în acest sens Primăria Municipiului Arad a considerat oportun şi necesar construirea unui patinoar cu dublă funcţionalitate :
- iarna ca şi patinoar artificial
- vara – toamna pistă pentru role şi alte activităţi sportive
Pentru buna desfăşurare şi gestionare a activităţilor ce se vor desfăşura pe patinoar este necesară înfiinţarea unui serviciu public.
Serviciul are ca atribuţii organizarea, administrarea, exploatarea şi întreţinerea patinoarului artificial precum şi a zonei de parcare aferente acestuia.
1. 2.Obiective de ordin economico-financiar
În programul de investiţii pe anul 2006 Primăria Municipiului Arad a prevăzut realizarea investiţiei „Construcţie patinoar artificial” din fondul de la bugetul local, investiţiei ce va fi finalizată la începutul lunii decembrie, iar exploatarea acestuia în condiţii de eficienţă maximă va duce la obţinerea de venituri la bugetul local;
Capacitatea patinoarului este de aproximativ 500 de persoane, iar cu un program de funcţionare de aproximativ 214 ore/lună şi un tarif de intrare de aprox. 8,5 lei/oră, din activitatea de administrare a patinoarului pentru 5(cinci) luni, a rezultat următoarele venituri:
- considerând un coeficient de utilizare de 10% din capacitatea maximă, va rezulta un venit de 454.750 lei;
- considerând un coeficient de utilizare de 50% de utilizare, va rezulta un venit de 2.273.750 lei;
- în medie veniturile la bugetul local preconizate pentru 5 (cinci) luni de funcţionare a patinoarului sunt de 1.364.250 lei
- în perioada de vară se prevăd venituri la bugetul local, din activităţile desfăşurate pe patinoar de aproximativ134.820 lei
- după expirarea primului sezon se vor putea stabili valori mai exacte ale veniturilor realizate;
- prin administrarea patinoarului de către serviciul din cadrul primăriei va conduce la constituirea unei surse sigure şi constante de venituri la bugetul local .
- finanţarea serviciului se va face prin fonduri de la bugetul local.
2. Obligaţiile autorităţii administraţiei publice locale
Administraţia publică locală are dreptul şi obligaţia de a monitoriza şi de a controla :
- modul de respectare şi de îndeplinire de către operator obligaţiile asumate;
- calitatea, cantitatea şi eficienţa serviciilor furnizate;
- respectarea indicatorilor de performanţă stabiliţi;
- respectarea procedurii de fundamentare, avizare şi aprobare a preţurilor şi tarifelor pentru serviciile de administrare a domeniului public şi privat;
- modul de administrare, exploatare , întreţinere şi menţinere în funcţiune a infrastructurii edilitar-urbane încredinţate.
3. Obligaţiile serviciului public :
Serviciul administrare patinoar artificial va asigura administrarea, organizarea şi întreţinerea patinoarului şi a parcării aferente respectând următoarele condiţii :
- execută lucrări de întreţinere şi reparaţii a patinoarului;
- asigură buna funcţionare a uzinei de frig pe timpul funcţionării patinoarului;
- asigură, pe timp de iarnă, formarea şi întreţinerea gheţii pe pista de patinaj şi a utilajului de curăţat gheaţă;
- asigură un număr suficient de patine în stare bună de funcţionare pentru închiriere;
- asigură buna funcţionare a instalaţiilor sanitare pe toată durata anului;
- asigură prin personalul pe care-l are, buna desfăşurare a programului cu publicul asigurând garderoba, închiriere, ascuţit patine, fond sonor şi gheaţă de bună calitate prin curăţarea ei după fiecare program de patinaj;
- asigură liniştea şi siguranţa celor care vin la programul de patinaj;
- în extrasezon asigură conservarea uzinei de frig şi va pregăti suprafaţa betonată pentru alte activităţi sportive şi de agrement;
- asigură buna desfăşurare a altor activităţi pe pista patinoarului, dispuse şi aprobate de conducere, precum şi curăţenia în incinta patinoarului;
- întocmeşte nota de fundamentare pentru aprobarea tarifelor de intrare, închiriere, ascuţit patine, închiriere spaţii de către Consiliul Local pentru sezonul de iarnă şi vară;
- asigură paza permanentă a patinoarului şi a uzinei de frig;
- răspunde de aplicarea NTSM şi PSI.
Serviciul face parte din cadrul Direcţiei Tehnice, a cărei coordonare a activităţii este asigurată de către primarul municipiului Arad.
Directorul executiv adjunct al Direcţiei Tehnice conduce şi controlează Serviciul, fiind subordonat Directorului executiv.
Conducerea operativă a serviciului este asigurată de un şef serviciu, numit în condiţiile legii, ca urmare a promovării concursului sau examenului.
Numărul de personal se aprobă de către Consiliul Local, prin hotărâre la propunerea Primarului.
Angajarea personalului se face de către Primar, prin dispoziţie, ca urmare a promovării concursului.
Salarizarea personalului se stabileşte potrivit legislaţiei, aplicabilă personalului contractual din sectorul bugetar.
Salarizarea personalului angajat se stabileşte potrivit legii.
Controlul se poate exercita din oficiu sau la sesizare, pe baza dispoziţiei emisă de primar.
4.Finanţarea serviciului public
Finanţarea cheltuielilor curente de funcţionare şi exploatare ale serviciului se asigură din venituri proprii şi din subvenţii alocate de la bugetul local.
Bugetul Serviciului este inclus în bugetul municipiului Arad.
Evidenţa contabilă se organizează şi se conduce prin direcţiile de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Arad.
Cheltuielile curente pentru asigurarea funcţionării propriu-zise a serviciului public, respectiv pentru asigurarea întreţinerii, reabilitării şi exploatării infrastructurii aferente, se asigură prin încasarea de la utilizatori, pe baza tarifelor, preţurilor a unor sume reprezentând contravaloarea serviciului prestat, sau prin subvenţii de la bugetul local, cu respectarea următoarelor condiţii:
a) organizarea şi desfăşurarea pe principii şi criterii comerciale şi concurenţiale a activităţii prestate;
b) reflectarea costului efectiv al prestării serviciului în structura şi nivelul preţului biletelor;
c) ajustarea periodica a preturilor si a tarifelor;
d) recuperarea cheltuielilor prin tarife sau preţul biletelor;
e) acoperirea prin tarife şi preţul biletelor cel puţin a sumelor investite si a cheltuielilor curente de funcţionare si de întreţinere a serviciului public;
f) calcularea, înregistrarea şi recuperarea uzurii fizice şi morale a mijloacelor fixe specifice infrastructurii aferente prin preţ sau tarif.
Finanţarea şi realizarea investiţiilor aferente serviciului public se fac cu respectarea legislaţiei în vigoare privind iniţierea, fundamentarea, promovarea şi aprobarea investiţiilor publice, a legislaţiei privind achiziţiile publice de lucrări, bunuri şi servicii şi cu respectarea dispoziţiilor legale referitoare la calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului.
Finanţarea lucrărilor de investiţii se asigură din următoarele surse:
a) subvenţii de la bugetul local;
b) venituri proprii;
c) alte surse constituite potrivit legii.
5.Funcţionarea serviciului public
Programul de lucru al personalului din cadrul serviciului este de 40 ore săptămânal.
Se va asigura funcţionarea serviciului în regim de continuitate şi de permanenţă , în condiţiile îndeplinirii indicatorilor de performanţă.
STATUL DE FUNCŢII
privind Serviciul public Administrare Patinoar din municipiul Arad
Nr. crt. Funcţia Nivel studii Număr posturi
1. Şef birou public – Insp. de spec. gr. IA S 1
2. Referent I M 3
3. Referent debutant M 3
TOTAL: 7
ANEXA 2
la HCLM nr.__________
privind aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A ACTIVITĂŢII DESFĂŞURATĂ PE PATINOARUL ARTIFICIAL DIN MUNICIPIUL ARAD
Prezentul regulament se emite în baza competenţelor generale pe care le are autoritatea publică locală în ceea ce priveşte administrarea domeniului public şi privat al municipiului Arad.
Cap. I. DISPOZIŢII GENERALE
Art.1. În sensul prezentului regulament prin patinoarul artificial din municipiul Arad se înţelege suprafaţa de teren situată în municipiul Arad, str. Cetăţii FN cu construcţiile şi utilajele aferente.
Art.2 Patinoarul artificial poate fi folosit contra cost prin plata biletului de intrare sau a închirierii conform prezentului regulament.
Art.3 Desfăşurarea activităţilor specifice pe patinoarul artificial sunt coordinate şi gestionate prin operatorul Direcţia Tehnică – Serviciul Administrare Patinoar din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Cap. II – PROGRAM DE FUNCŢIONARE A PATINOARULUI
Art.4 Programul de funcţionare a patinoarului artificial este următorul:
a) în perioada noiembrie – martie
luni – vineri 14,00 – 21,30
sîmbătă – duminică 10,00 – 23,30
cu următoarele serii
b) în perioada aprilie – octombrie
luni - vineri 14,00 – 23,00
sâmbătă – duminică 10,00 – 23,00
Cap. III SISTEMUL DE PLATĂ. REGULI APLICABILE
Art. 5 Obligaţia de plată ce revin utilizatorilor patinoarului se realizează într-una din următoarele modalităţi :
A. Plata biletului de intrare
B. Închirierea
Art.6 Reguli şi preţuri aplicabile pentru modalităţile de plată enumerate la art.5 sunt următoarele :
A. Plata biletului de intrare se va face în felul următor :
- la intrare pe patinoar utilizatorului i se va elibera un tichet pe care sunt inscripţionate data şi ora intrării
- la ieşire pe acelaşi tichet i se va inscripţiona data şi ora ieşirii
- pe baza acelui tichet utilizatorul va plăti la casierie contravaloarea perioadei cât a folosit patinoarul
B. Închirierea se poate face pentru o suprafaţă de min. 100 mp, plata se va face direct la casierie în conformitate cu preţurile stabilite pentru 1 mp/suprafaţa închiriată.
Art.7 Valoarea biletului de intrare şi a preţului pentru închiriere sunt cuprinse în anexa nr.1
Cap. IV OBLIGAŢII
A. Obligaţiile utilizatorilor
Art. 8 În incinta patinoarului utilizatorii au următoarele obligaţii :
- să nu deterioreze sau să distrugă bunurile din dotarea patinoarului
- să păstreze ordinea şi liniştea într-un cadru civilizat pentru menţinerea climatului de agrement
- accesul pe pista patinoarului este permis numai persoanelor echipate cu patine şi care au tichetul de intrare
- tichetul de intrare trebuie păstrat până la ieşirea de pe patinoar în vederea achitării contravalorii perioadei de utilizare a acestuia
- în situaţia pierderii sau distrugerii tichetului persoana respectivă la ieşirea de pe patinoar va plăti preţul unui bilet pentru 1 oră şi 30 minute
- să respecte indicaţiile primite de la supraveghetorul patinoarului
- la terminarea seriei (perioadă de 90 minute) să părăsească patinoarul pentru a putea fi refăcută gheaţa
- să respecte programul prevăzut pentru seriile de acces pe pista patinoarului
- accesul pe patinoar pentru începători se va face doar în zona prevăzută pentru aceştia
- copii cu vârstă mai mică de 5 ani au acces doar însoţiţi de persoana care au echipament adecvat pentru patinaj
- nu sunt admise jocuri specifice (hochei) decât în zonele de patinoar amenajate special
B. Obligaţii ale administraţiei patinoarului
Administraţia patinoarului are următoarele obligaţii :
- întreţinerea patinoarului şi asigurarea unei suprafeţe a gheţii de calitate pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii
- să cureţe şi să refacă gheaţa după fiecare serie (perioada 90 minute)
- să asigure asistenţă medicală de prim ajutor pe toată durata funcţionării patinoarului
- să asigure următoarele servicii contra cost:
o închiriere patine
o ascuţit patine
- întreţinerea curăţeniei drumurilor şi aleilor din cadrul zonei patinoarului
- întreţinerea şi exploatarea parcării aferente patinoarului
- să aplice măsuri pentru combaterea poluării fonice, apei, solului şi a aerului
- să afişeze la loc vizibil programul de funcţionare, orarul seriilor de acces al patinoarului, regulamentul de funcţionare şi normele de PSI
- să asigure personal pentru supravegherea activităţilor desfăşurate pe patinoar.
Art. 9 Accesul autovehiculelor în incinta patinoarului este permisă doar în zona de parcare.
Cap. V. METODOLOGIA DE CALCUL A PREŢULUI BILETULUIDE INTRARE AL PREŢULUI DE INTRARE LA PATINOAR
Art.10 . Preţ bilet de intrare la patinoar artificial
1. Amortisment patinoar
Valoarea investiţiei realizate este de 3.768.024 lei. Ţinând cont că patinoarul va avea o funcţionalitate dublă, 5 luni ca şi patinoar artificial şi 7 luni pistă pentru rolă şi alte activităţi sportive, pentru calculul amortismentului vom considera investiţia formată din două componente principale :
- uzina de frig ( utilajele şi instalaţiile de producere a frigului şi curăţare a gheţii) cu o valoare de 1.342.351 lei
- construcţia propriu- zisă ( pista de beton. Vestiare) cu o valoare de 2.425.673 lei
- durata de folosinţă a uzinei de frig - 14 ani
- durata de folosinţă a construcţiilor – 14 ani
a) Amortismentul pe oră pentru uzina de frig va fi :
A uzină = 1.342.351/14 ani x 5 luni x 30 zile x 24 ore = 1.342.351/50.400=26,63 lei/oră
b) Amortismentul pe oră pentru construcţii va fi :
A construcţii = 2.425.673/14 ani x 12 luni x 30 zile x 24 ore = 2.425.673/120.960 = 20,05 lei/oră
• Valoarea amortismentului pentru perioada vară - toamnă
Apatinoar = Aconstrucţie = 20,05 lei
2. Consumul de energie electrică
Conform caracteristicilor tehnice de exploatare a patinoarului pentru perioada de iarnă pentru o lună, consumul de energie electrică este de aprox. 65.000 KW.
Consumul orar = 65.000/30 zile x 24 ore = 90,27 KW/oră
Valoarea consumului orar = 90,27 KW/oră x 0,38 lei/KWoră = 34,30 lei
3. Consumul de apă pe lună este de aprox. 350 mc
Valoarea consumul orar de apă = 350/30 zile x 24 x 0,27 lei/mc = 0,12 lei/oră
4. Consumul de gaze naturale este de aprox. 1800 mc /lună
Valoarea consumului orar de gaze naturale = 1800/30 zile x 24 ore x 0,96 lei/mc = 2,5 lei
5. Cheltuieli legate de întreţinerea şi reparaţia patinoarului
Neavând elemente pentru a calcula costurile de reparaţii şi întreţinere s-a considerat că acestea reprezintă aprox. 3 % din amortismentul pe oră pentru uzina de frig şi pentru construcţii. Obţinându-se următoarele valori :
- cheltuieli cu reparaţii uzina de frig = 26,63 x 3% = 0,79 lei/oră
- cheltuieli cu reparaţii construcţii = 20,05 x 3% = 0,63 lei/oră
Luând în considerare toate cheltuielile enumerate mai sus, rezultă valoarea biletului de intrare
Art.11. Preţ bilet de intrare pentru alte activităţi desfăşurate pe patinoar în perioada vară – toamnă
1. Amortisment construcţii = 20,05 lei/oră
2. Consum energie electrică este de aprox. 10.000 KW/lună
Valoarea consumului orar = 10.000 / 30 zile x 24 ore = 13,88KW/oră x 0,38 lei = 5,27 lei
3. Consumul de apă este de aprox . 170 mc/lună
Valoarea consumului orar de apă = 170 / 30zile x 24 ore x 0,27 lei/mc = 0,06 lei/oră
4.Consumul de gaze naturale pe lună este de aprox. 400 mc
Valoarea consumului de gaze naturale = 400mc/30 zile x 24 ore x 0,96 = 0,55 lei/oră
5.Cheltuieli cu reparaţiile şi întreţinerea = 0,60 lei/oră
6.Valoarea biletului intrare patinoar în perioada vară – toamnă
V = 20,05 + 5,27 + 0,06 + 0,55 + 0,6 = 26,53 lei = 30 lei
Art. 16 Respectarea şi urmărirea aplicării regulamentului se asigură de către Serviciul Administrare Patinoar din cadrul Direcţiei Tehnice a Primăriei Municipiului Arad.
METODOLOGIA DE CALCUL A PREŢULUI BILETULUI DE INTRARE AL PREŢULUI DE INTRARE LA PATINOAR
A. Preţ bilet de intrare la patinoar artificial
6. Amortisment patinoar
Valoarea investiţiei realizate este de 3.768.024 lei. Ţinând cont că patinoarul va avea o funcţionalitate dublă, 5 luni ca şi patinoar artificial şi 7 luni pistă pentru rolă şi alte activităţi sportive, pentru calculul amortismentului vom considera investiţia formată din două componente principale :
- uzina de frig ( utilajele şi instalaţiile de producere a frigului şi curăţare a gheţii) cu o valoare de 1.342.351 lei
- construcţia propriu- zisă ( pista de beton. Vestiare) cu o valoare de 2.425.673 lei
- durata de folosinţă a uzinei de frig - 14 ani
- durata de folosinţă a construcţiilor – 14 ani
c) Amortismentul pe oră pentru uzina de frig va fi :
A uzină = 1.342.351/14 ani x 5 luni x 30 zile x 24 ore = 1.342.351/50.400=26,63 lei/oră
d) Amortismentul pe oră pentru construcţii va fi :
A construcţii = 2.425.673/14 ani x 12 luni x 30 zile x 24 ore = 2.425.673/120.960 = 20,05 lei/oră
• Valoarea amortismentului pentru perioada vară - toamnă
Apatinoar = Aconstrucţie = 20,05 lei
7. Consumul de energie electrică
Conform caracteristicilor tehnice de exploatare a patinoarului pentru perioada de iarnă pentru o lună, consumul de energie electrică este de aprox. 65.000 KW.
Consumul orar = 65.000/30 zile x 24 ore = 90,27 KW/oră
Valoarea consumului orar = 90,27 KW/oră x 0,38 lei/KWoră = 34,30 lei
8. Consumul de apă pe lună este de aprox. 350 mc
Valoarea consumul orar de apă = 350/30 zile x 24 x 0,27 lei/mc = 0,12 lei/oră
9. Consumul de gaze naturale este de aprox. 1800 mc /lună
Valoarea consumului orar de gaze naturale = 1800/30 zile x 24 ore x 0,96 lei/mc = 2,5 lei
10. Cheltuieli legate de întreţinerea şi reparaţia patinoarului
Neavând elemente pentru a calcula costurile de reparaţii şi întreţinere s-a considerat că acestea reprezintă aprox. 3 % din amortismentul pe oră pentru uzina de frig şi pentru construcţii. Obţinându-se următoarele valori :
- cheltuieli cu reparaţii uzina de frig = 26,63 x 3% = 0,79 lei/oră
- cheltuieli cu reparaţii construcţii = 20,05 x 3% = 0,63 lei/oră
Luând în considerare toate cheltuielile enumerate mai sus, rezultă valoarea biletului de intrare
B. Preţ bilet de intrare pentru alte activităţi desfăşurate pe patinoar în perioada vară – toamnă
3. Amortisment construcţii = 20,05 lei/oră
4. Consum energie electrică este de aprox. 10.000 KW/lună
Valoarea consumului orar = 10.000 / 30 zile x 24 ore = 13,88KW/oră x 0,38 lei = 5,27 lei
3. Consumul de apă este de aprox . 170 mc/lună
Valoarea consumului orar de apă = 170 / 30zile x 24 ore x 0,27 lei/mc = 0,06 lei/oră
4.Consumul de gaze naturale pe lună este de aprox. 400 mc
Valoarea consumului de gaze naturale = 400mc/30 zile x 24 ore x 0,96 = 0,55 lei/oră
5.Cheltuieli cu reparaţiile şi întreţinerea = 0,60 lei/oră
6.Valoarea biletului intrare patinoar în perioada vară – toamnă
V = 20,05 + 5,27 + 0,06 + 0,55 + 0,6 = 26,53 lei = 30 lei
C. Preţ închiriere patine : 3 lei / pereche
D. Preţ ascuţit patine : 2 lei / pereche
E. Preţ închiriat patinoar artificial : 1 mp / oră = 2 lei
F. Preţ închiriat patinoar (sezon vară-toamnă) : 1 mp / oră = 1 leu
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere :
-finalizarea lucrărilor la obiectivul de investiţii „Construcţie patinoar artificial” în municipiul Arad
-prevederile Ordonanţei de Guvern nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local .
În temeiul prevederilor art. 46 din Legea nr. 215/2001, a administraţiei publice locale şi ale art. 58 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad, aprobat prin Hotărârea nr. 196 din 25 iunie 2002, îmi exprim iniţiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect ” propunerea de aprobare a Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad”,, în susţinerea căruia formulez următoarea :
EXPUNERE DE MOTIVE
Având în vedere:
-hotărârea de aprobare a înfiinţării serviciului public de administrare a patinoarului artificial din municipiul Arad
-necesitatea desfăşurării activităţii de organizarea, administrarea, exploatarea şi întreţinerea patinoarului artificial precum şi a zonei de parcare aferente acestuia în condiţii de eficienţă;
-necesitatea monitorizării activităţii desfăşurate pe patinoarul artificial.
PROPUN
Aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
PRIMAR,
Ing. Gheorghe Falcă
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECŢIA TEHNICĂ
NR.______________/ T11 /______________
RAPORT
al serviciului de specialitate
Referitor la : expunerea de motive înregistrată cu nr. ______ din__________2006, a d-lui Falcă Gheorghe, primarul municipiului Arad ;
Obiect : propunerea de aprobare a Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
Administrarea patinoarului de către un serviciu din cadrul Primăriei va conduce la constituirea unei surse sigure şi constante de venituri la bugetul local.
Pentru buna desfăşurare a activităţii se impune aprobarea caietului de sarcini şi a regulamentului de organizare şi funcţionare a acestei activităţi.
Rezultatele preconizate ale înfiinţării serviciului de administrare patinoar artificial sunt în principal:
- îmbunătăţirea sistemului de colectare a veniturilor la bugetul local;
- creşterea numărului de utilizatori;
- diminuarea timpilor morţi în activitatea desfăşurată pe patinoar şi diminuarea numărului de avarii;
- reducerea costurilor de exploatare şi întreţinere;
- asigurarea unui serviciu de calitate şi în condiţii de siguranţă a utilizatorilor;
- siguranţă în exploatare;
- monitorizarea activităţii desfăşurată pe patinoar.
Având în vedere cele de mai sus,
PROPUNEM
Aprobarea Caietului de sarcini şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a activităţii desfăşurată pe patinoarul artificial din municipiul Arad.
DIRECTOR EXECUTIV, DIRECTOR EXECUTIV ADJ.,
ing. Răzvan Popa ing. Ioan Ignat