Nr. 2379/13.01.2018
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 din 29 iunie 2006 (cu modificările şi completările ulterioare) privind finanţele publice locale, art.39, alin.3-6, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de sâmbătă, 13.01.2018, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind adoptarea Bugetului General de Venituri si Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2018 – iniţiativa primarului
Până la data de 28.01.2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii, contestații, privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 15.01.2018, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
Gheorghe Falcă