ORDINEA DE ZI a Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 28-09-2018
ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
P R I M A R
D I S P O Z I Ţ I A nr. 3.057
21 septembrie 2018
cu privire la convocarea Consiliului Local al Municipiului Arad
în şedinţă publică ordinară, în ziua de vineri, 28 septembrie 2018
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
În temeiul prevederilor art. 39 alin. (1) şi art. 68 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
D I S P U N E
Articol unic: Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în şedinţă publică ordinară pentru ziua de vineri, 28 septembrie 2018, ora 10,00, care va avea loc în sala Regele Ferdinand, Bulevardul Revoluţiei nr. 75, cu următoarea
O R D I N E D E Z I 1. Proiect de hotărâre nr. 298/2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Funcționare a Centrului de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice Arad – iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 303/2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Funcționare a serviciului social furnizat la domiciliu prin „Compartimentul Asistență la Domiciliu” – iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 269/2018 privind actualizarea conținutului Regulamentului serviciului public de alimentare cu apă și canalizare din aria de competență a unităților administrativ-teritoriale membre ale „Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canalizare Judeţul Arad” – iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr. 315/2018 privind aprobarea modificării Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare prin încheierea Actului Adițional nr. 9/2018 – iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr. 255/2018 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (R.L.U.): „Construire locuințe individuale în regim maxim de înălțime D+P+M sau P+1E+M”, situat în municipiul Arad, strada Câmpul Albinelor nr. 20B și nr. 20C, trup izolat, beneficiari: Vujdeu Ancuța și Vujdeu Diana Liliana – iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr. 294/2018 privind solicitarea adresată Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Arad pentru radierea unor înscrisuri din cărțile funciare aferente unor unități de învățământ – iniţiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre nr. 309/2018 pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 77/2015, privind alipirea unor terenuri aflate în proprietatea Municipiului Arad, situate pe str. Tarafului nr. 1-7 – iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre nr. 316/2018 privind modificarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al Municipiului Arad – iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre nr. 311/2018 pentru pentru constatarea încetării de drept a folosinței gratuite atribuite prin Hotărârea nr. 272/1997 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind transmiterea în folosinţă gratuită către Clubul Sportiv UTA a Bazei sportive “Hellas” situată în Arad, str. Frunzei, în albia majoră a râului Mureş – iniţiativa primarului.
10. Proiect de hotărâre nr. 310/2018 privind transmiterea în folosință gratuită către Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad, a unui teren situat în Arad, Strada Henri Coandă nr. 31, în suprafață de 4.563 mp – iniţiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre nr. 330/2018 privind aprobarea listei de priorități pentru locuințele de serviciu, precum și repartizarea unei locuinţe de serviciu – iniţiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre nr. 332/2018 privind dezlipirea terenului și ieșirea din indiviziune a imobilului situat în Municipiul Arad, str. Preparandiei nr. 10 – iniţiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre nr. 317/2018 privind aprobarea modificării statului de funcții al serviciului public de interes local Centrul Municipal de Cultură Arad și aprobarea salariului de bază aferent funcției contractuale de execuție de consilier, grad profesional II, nivelul studiilor superioare – iniţiativa primarului.
14. Proiect de hotărâre nr. 331/2018 privind recuperarea costurilor generate de tipărirea atestatelor de producător şi a carnetelor de comercializare pentru producătorii agricoli persoane fizice – iniţiativa primarului.
15. Aprobarea proceselor-verbale/stenogramelor ședințelor Consiliului Local al Municipiului Arad, ședințele extraordinare din data de 9 august 2018 și 14 august 2018, precum și ședința ordinară din data de 22 august 2018.
16. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna septembrie 2018 şi principalele activităţi programate pentru luna octombrie 2018.
17. Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleșilor locali în misiuni oficiale.
18. Interpelări, întrebări, petiţii, declaraţii politice şi alte probleme supuse atenţiei Consiliului Local al Municipiului Arad.
P R I M A R
Gheorghe FALCĂ
Contrasemnează pentru legalitate
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU Vizualizare PDF [ Înapoi ]