ORDINEA DE ZI a Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 26-06-2018
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
În temeiul prevederilor art. 39 alin. (2), alin. (4) şi art. 68 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
D I S P U N E
Art. unic: Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în şedinţă publică extraordinară convocată de îndată pentru ziua de marți, 26 iunie 2018, ora 12,00, care va avea loc în sala Regele Ferdinand, Bulevardul Revoluţiei nr.75, cu următoarea
O R D I N E D E Z I
1.Informare privind acțiunea în constatare depusă de Instituția Prefectului – Județul Arad, la Judecătoria Arad, în data de 15 iunie 2018, înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 46.007 din 20.06.2018, prin care se solicită constatarea existenței dreptului de proprietate publică a Statului Român și a dreptului de administrare în favoarea Instituției Prefectului - Județul Arad, cu privire la imobilul indicat ca fiind Palatul Administrativ, situat în Arad, Bulevardul Revoluției nr. 75, compus din clădire și terenul aferent în suprafață de 7.300 mp, imobil proprietate publică a Municipiului Arad, conform Legii 213/1998, privind bunurile proprietate publică și Hotărârii Guvernului nr. 976/2002, anexa nr. 2, prin care s-a atestat inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public al Municipiului Arad.
P R I M A R
Gheorghe FALCĂ
Contrasemnează pentru legalitate
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU
IF/IF ex.3, Dosar Dispoziţii Primar 2017
Dosar şedinţă CLMA 26 06 2018
Dosar ordine de zi şedinţe CLMA 2016-2020