ORDINEA DE ZI a Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 21-12-2018
ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
P R I M A R
D I S P O Z I Ţ I A nr. 3912
din 20 decembrie 2018
cu privire la convocarea Consiliului Local al Municipiului Arad
în şedinţă publică extraordinară de îndată, în ziua de vineri, 21 decembrie 2018
Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
În temeiul prevederilor art. 39 alin. (2), alin. (4) şi art. 68 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
D I S P U N E
Art. unic: Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în şedinţă publică extraordinară de îndată pentru ziua de vineri, 21 decembrie 2018, ora 10,00, care va avea loc în sala Regina Maria, Bulevardul Revoluţiei nr.75, cu următoarea
O R D I N E D E Z I
1. Proiect de hotărâre nr. 954/2018 privind aprobarea unor măsuri pentru reglementarea activității de sortare a deșeurilor reciclabile în Stația de Sortare Arad - inițiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 955/2018 privind aprobarea încheierii actului adiţional nr. 17/2018 la contractul de concesiune nr. 6863/25.07.2002, pentru reglementarea activităţii de depozitare a deşeurilor în depozitul conform S.C. FCC Environment România S.R.L S.R.L.- inițiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 956/2018 privind mandatarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor să aprobe modificarea tarifelor de salubrizare practicate de către S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A. pentru activitatea de colectare și transport a deșeurilor municipale, în baza Contractului de delegare prin concesiune nr. 1603/24.10.2017 - inițiativa primarului.
P R I M A R
Gheorghe FALCĂ
Contrasemnează pentru legalitate
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU
IF/IF ex.3, Dosar Dispoziţii Primar 2018
Dosar şedinţă CLMA 21 12 2018
Dosar ordine de zi şedinţe CLMA 2016-2020
Cod PMA-S4-15