Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 25-06-2021 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotarare privind atribuirea de denumire de strada in municipiul Arad, in interiorul cartierului SEGA- initiativa primarului
Nr. 50101/25.06.2021
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de vineri, 25.06.2021, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, este afișat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad,
în interiorul cartierului ȘEGA – inițiativa primarului
Până la data de 14.07.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 28.06.2021, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 - 17:30, Vineri între orele 08:30 - 14:00.