Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 18-03-2016 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind conferirea distincţiei DIPLOMA DE ONOARE cu prilejul acţiunii "Zilele Administraţiei", ediţia 2016 - iniţiativa primarului
Nr.18719/18.03.2016
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de vineri, 18.03.2016, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind organizarea concursului ”ARADUL CURAT”-inițiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind modificarea plafonului prevăzut la art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 223/2006, referitoare la măsurile de protecție socială la transportul în comun cu tramvaiele, modificată prin Hotărârea nr. 87/2007 și Hotărârea nr. 339/2007- inițiativa primarului
3. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 220 din 3 august 2006, privind Regulamentul pentru conferirea titlului de ”Cetățean de onoare” și a altor titluri și distincții personalităților cu merite deosebite, republicată- inițiativa primarului
4. Proiect de hotărâre privind conferirea distincţiei DIPLOMA DE ONOARE cu prilejul acțiunii „Zilele Administrației”, ediţia 2016 - inițiativa primarului
Până la data de 31.03.2016, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 18.03.2016, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.