Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 27-03-2017 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a zonelor de agrement - iniţiativa primarului
Nr. 19699/27.03.2017
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de luni, 27.03.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a zonelor de agrement - inițiativa primarului
Până la data de 07.04.2017, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 27.03.2017, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
ing.Gheorghe Falcă
Nr. 36424/29.05.2017
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de luni, 29.05.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind - versiunea îmbunătăţită a proiectului de hotărâre nr. 11/27.03.2017 (ediția 1, revizia 1/29.05.2017-în conformitate cu prevederile art. 7, alin.10, lit.d - Legea nr.52/2003):
Proiect de hotărâre (ed.1, rev.1) privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a zonelor de agrement - inițiativa primarului.
Proiectul de hotărâre este însoțit de minuta nr. 23094/06.04.2017 și raportul de transparență decizională adițional minutei, documente care sintetizează opiniile/recomandările formulate de către societatea civilă în scris sau preluate în cadrul dezbaterii publice și ulterior acesteia.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 29.05.2017, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro secțiunea ”Proiecte de hotărâri” - Proiectul de hotărâre nr.11/27.03.2017.