Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 07-09-2011 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Public de Interes Local - Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad - iniţiativa primarului
Nr.59352/07.09.2011
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de miercuri, 07.09.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor criterii şi norme locale de acordare a ajutoarelor de urgenţă conform prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare – iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Serviciului Public de Interes Local „Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad” – iniţiativa primarului.
Până la data de 20.09.2011, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 07.09.2011, între orele 8,00-18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, din Palatul Cenad.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.