Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 12-11-2019 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotarare privind atribuirea de denumire de strada in municipiul Arad in interiorul cartierului Gai - initiativa primarului
Nr. 87210/12.11.2019
Bibarţ Călin, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de marţi, 12.11.2019, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului Gai
– iniţiativa primarului
Până la data de 22.11.2019, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 13.11.2019, între orele 8,00 - 18,00 Luni - Joi şi 08:00-16:00 Vineri, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.