Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 25-03-2011 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Serviciului Public "Zone de Agrement", Caietului de Sarcini, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Zonelor de Agrement şi Metodologiei de calcul a tarifului de acces în zonele de agrement - iniţiativa primarului.
Nr. 20295 / 25.03.2011
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data vineri, 25.03.2011, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Serviciului Public “Zone de Agrement”, Caietului de Sarcini, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Zonelor de Agrement şi Metodologiei de calcul a tarifului de acces în zonele de agrement – iniţiativa primarului.
Până la data de 07.04.2011, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 25.03.2011, între orele 8,00-18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, din Palatul Cenad.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.