Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 23-04-2013 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.109/2011 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Serviciului Public "Zone de Agrement", Caietului de Sarcini, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Zonelor de Agrement şi Metodologiei de calcul a tarifului de acces în zonele de agrement- iniţiativa primarului
Nr. 26957/23.04.2013
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de marţi, 23.04.2013, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.109/2011 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Serviciului Public “Zone de Agrement”, Caietului de Sarcini, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Zonelor de Agrement şi Metodologiei de calcul a tarifului de acces în zonele de agrement- iniţiativa primarului
Până la data de 10.05.2013, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 23.04.2013, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.