Nr. 8436/ 04.02.2022
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de vineri, 04.02.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de stradă în Municipiul Arad, în interiorul cartierului WESTFIELD – inițiativa primarului.
Până la data de 23.02.2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 07.02.2022, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Anunțuri – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
Călin Bibarţ