Nr.: 6476/ 27.01.2024
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 din 29 iunie 2006 (cu modificările şi completările ulterioare) privind finanţele publice locale, art.39, alin.3-6, transmit următorul
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 27 01 2024, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre cu privire la completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 24/2024 privind repartizarea parțială a excedentului anului 2023 - inițiativa primarului
Paragraf descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea repartizarării Excedentului bugetar al municipiului Arad, rămas nerepartizat, prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 14/2024, în sumă de 16.716.885,57 lei, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre şi aprobarea repartizării pe obiective şi cheltuieli de investiţii a disponibilului rămas nerepartizat, existent la 31 decembrie 2023, destinat pentru finanţarea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare, conform Anexelor 2, 2A – 2C, ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: hotărârea CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD, referatul de aprobare al PRIMARULUI, RAPORTUL SERVICIULUI DE SPECIALITATE privind completarea HCLM nr. 24/16.01.2024 de repartizare totală a excedentului anului 2023, REFERAT privind repartizarea excedentului bugetar local determinat la 31.12.2023 pe destinaţiile stabilite în anexa la prezentul referat, ANEXE.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul al instituţiei.
Contestaţii privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 12 02 2024 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea: “ Proiect de hotărâre cu privire la completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 24/2024 privind repartizarea parțială a excedentului anului 2023 - inițiativa primarului”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, aici
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 12 02 2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Serviciul Relaţii Externe şi Protocol Instituţional - Mitrofan Mihai, telefon: 0257/281850, int 278
E-mail: mihai.mitrofan@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV
Claudia Macra
ŞEF SERVICIU Consilier
Consuela Avram Mihai Mitrofan