Nr. 97407/ 21.11.2024
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi 21.11.2024, Primăria Municipiului Arad anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea modificării și completării Hotărârii nr. 297/2015 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor publice de salubrizare din municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv – Proiectul se referă la aprobarea modificării și completării prevederilor art. 119 din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciilor publice de salubrizare din municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 297 din 30 septembrie 2015 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor publice de salubrizare din municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcţiei Edilitare- Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, Referatul de aprobare al Primarului.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 02.12.2024 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea modificării și completării Hotărârii nr. 297/2015 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a serviciilor publice de salubrizare din municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei,la acest link în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 20.12.2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Compartimentul asistență juridică – Consilier juridic- Antonina Bulboacă , telefon: 0257/ 281.850, int. 304.
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă