Nr. 64268/ 25.07.2024
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi 25.07.2024, Primăria Municipiului Arad, anunță deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de atribuire a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park și a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad – inițiativa primarului.
Paragraf descriptiv –Se aprobă Contractul de delegare prin concesiune a gestiunii serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park şi ridicări vehicule, către SC RECONS SA Arad, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Se aprobă anexele 1.1. - 1.3., care fac parte integrantă din contractul de concesiune la care se face referire la art. 1, după cum urmează:
Anexa 1.1. – Caiet de sarcini privind delegarea gestiunii serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reşedinţă, a parcărilor de tip Fast Park şi ridicări vehicule;
Anexa 1.2. – Regulamentul serviciului cuprinde:
Anexa 1.2.1 – Regulamentul serviciului de organizare, amenajare, întreținere și exploatare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public și privat al municipiului Arad;
Anexa 1.2.2 – Regulamentul serviciului de organizare, amenajare, întreținere și exploatare a parcărilor de reşedinţă din municipiul Arad;
Anexa 1.2.3 - Regulamentul serviciului de organizare, amenajare, întreținere și exploatare a parcărilor de tip Fast Park din municipiul Arad;
Anexa 1.2.4 - Regulamentul serviciului de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate pe domeniul public sau privat al Statului Român sau al Municipiului Arad;
Anexa 1.3. - Procesul-verbal de predare-primire a bunurilor concesionate.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Comisiei numite în baza Dispoziției nr. 587/06.03.2024 a Primarului Municipiului Arad, Referatul de aprobare al Primarului, Anexe.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 05.08.2024 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta mențiunea: Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de atribuire a Serviciului public pentru organizarea, amenajarea, întreținerea și exploatarea parcărilor cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință, a parcărilor de tip Fast Park și a activității de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, precum și a vehiculelor fără stăpân și abandonate din municipiul Arad – inițiativa primarului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei,la acest link în Registrul pentru consemnarea propunerilor.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 26.08.2024 .
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoană de contact:
Consilier juridic, Compartiment asistență juridică – Bulboacă Antonina, telefon: 0257/281850, int. 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă