Nr. 43695/ 31.05.2022
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de marți, 31.05.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent:
“CONSTRUIRE LOCUINȚĂ PARTER ȘI ÎMPREJMUIRE PROPRIETATE”, Mun. Arad, Str. Stan Dragu, nr. 76, generat de imobilul cu extras de carte funciară: C.F. nr. 351622 - Arad, St = 400,00 mp, beneficiar: ȚURCANU LUCICA– inițiativa primarului
Până la data de 17.06.2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 31.05.2022, la adresa https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta-decizionala--2022-000189c6?OpenDocument și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 14:00.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.
P R I M A R
Călin Bibarţ