Nr. 36979/ 22.04.2024
Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 22 04 2024, Primăria Municipiului Arad, anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului MICALACA- inițiativa primarului
Paragraf descriptiv – Proiectul de hotărâre se referă la aprobarea atribuirii denumirii de stradă, în interiorul cartierului MICALACA - teren aflat în proprietate privată, identificat prin cartea funciară și potrivit planșei anexă, care face parte integrantă din prezenta hotarâre astfel: - SARMIS - CF. nr. 360447 Arad.
Se aprobă completarea Nomenclatorului stradal aprobat prin Hotărârea nr. 273/2010 a Consiliului Local al Municipiului Arad, cu denumirea nouă, conform paragrafului de mai sus și introducerea străzii la care se face referire în prezenta hotărâre în zona de impozitare corespunzătoare, zona ,,D’’.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre cuprinde: Proiectul de hotărâre al Consiliului Local Municipal Arad, Raportul de specialitate al Direcţiei Arhitect Şef, Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidenţă Construcţii, Referatul de aprobare al Primarului, anexă.
Documentaţia poate fi consultată: pe pagina de internet a instituţiei, accesând acest link, la sediul instituţiei, la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 16:00, joi între orele 08:30 - 17:30, vineri între orele 08:30 - 13:30. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Relaţii cu Publicul și Asociații de Proprietari al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 03 05 2024 prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei, la acest link, ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: dezbaterepublica@primariaarad.ro sau prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 75.
Materialele transmise vor purta menţiunea: Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului MICALACA- inițiativa primarului
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei,la acest link .
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 22 05 2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact:
Persoane de contact:
Director Executiv – Direcţia Comunicare – Macra Claudia, telefon: 0257/281850, int. 704
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
Consilier Compartiment asistență juridică – Bulboacă Antonina, telefon: 0257/281850, int 304
E-mail: antonina.bulboaca@primariaarad.ro
p. PRIMAR
Călin Bibarţ
ADMINISTRATOR PUBLIC
Bogdan Boca
DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC,
Claudia Macra Antonina Bulboacă