ORDINEA DE ZI a Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 28-07-2020
ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
P R I M A R
D I S P O Z I Ţ I A nr. 1488
din 24 iulie 2020
cu privire la convocarea Consiliului Local al Municipiului Arad
în şedinţă publică extraordinară, în ziua de 28 iulie 2020
În temeiul prevederilor art. 133 alin. (2) lit. a), art. 134 alin. (1) lit. a), alin. (3) lit. b) şi art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD
D I S P U N E
Art. 1. Consiliul Local al Municipiului Arad se convoacă în şedinţă publică extraordinară pentru ziua de 28 iulie 2020, ora 15,00, care va avea loc în sala Regele Ferdinand, Bulevardul Revoluţiei nr. 75, cu ordinea de zi stabilită conform anexei, care face parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art. 2. Documentele înscrise pe proiectul ordinii de zi a ședinței se transmit consilierilor locali prin intermediul poștei electronice.
Art. 3. Proiectele de hotărâri înscrise pe ordinea de zi, însoțite de documentele prevăzute de lege, se trimit spre avizare tuturor comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad.
Art. 4. Aleșii locali vor transmite avizele cerute de lege și pot formula și depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri înscrise pe ordinea de zi în condițiile legii.
P R I M A R
Călin BIBARȚ
Contrasemnează pentru legalitate
SECRETAR GENERAL
al Municipiului Arad
Lilioara STEPANESCU
Cod: PMA-S4-15
Anexa la Dispoziția nr. 1488/2020
a Primarului Municipiului Arad
P R O I E C T
al ordinii de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad
din data de 28 iulie 2020, înregistrată la Primăria Municipiului Arad
cu nr. 51378/24.07.2020
1. Proiect de hotărâre nr. 247/2020 referitor la aprobarea listei și ordinii de priorități a solicitanților care au depus dosare pentru obținerea unei locuinței sociale, listă rezultată în urma analizării cererilor depuse în perioada de înscriere cuprinsă între data de 01.08.2017 și data de 31.12.2019 – inițiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 255/2020 referitor la aprobarea inventarului bunurilor care alcătuiesc proprietatea privată a Municipiului Arad/Statului Român aflate în gestiunea Serviciului Fond Locativ – inițiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 269/2020 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 14, situat în Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 92– inițiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr. 244/2020 privind aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere a imobilului situat în Municipiul Arad, zona străzii Măcieșului – inițiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr. 272/2020 privind respingerea plângerii prealabile formulată de Biserica Evanghelică – Lutherană din România-Parohia Arad, împotriva Hotărârii nr. 198/2020 a Consiliului Local al Municipiului Arad – inițiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr. 271/2020 cu privire la modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad – inițiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre nr. 268/2020 privind modificarea anexei 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 268/2020 privind aprobarea proiectului ”Echipamente medicale de protecție pentru centrele sociale rezidențiale din județul Arad, în contextul pandemiei COVID-19” și a indicatorilor tehnico-economici (financiari) – inițiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre nr. 273/2020 privind aprobarea modificării tarifelor de salubritate practicate de către S.C. Retim Ecologic Service S.A. pentru activitatea de colectare și transport al deșeurilor municipale, în baza contractului de delegare prin concesiune nr. 1603/24.10.2017 - inițiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre nr. 274/2020 privind aprobarea unui schimb de imobile - inițiativa primarului.
10. Proiect de hotărâre nr. 275/2020 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 501/2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2020 – inițiativa domnului Lupaș Marin, consilier local.
11. Situațiile financiare anuale, aferente anului 2019, pentru societățile comerciale aflate sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad.