Autorizația de securitate la incendiu emisă de Inspectoratul pentru Situații de Urgență sau punctul de vedere al acestuia din care reiese faptul că spațiul în care se desfășoară activitatea nu necesită obținerea autorizației de securitate la incendiu;
Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, eliberat de Direcția Venituri din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad, în cazul în care din verificarea bazei de date rezultă că are obligații de plată scadente și neachitate, la data solicitării. În acest caz, acesta va fi însoțit de o adeverință eliberată de organul fiscal din care să reiasă constituirea unei garanții (ipotecă asupra unor bunuri imobile libere de orice sarcini). Constituirea garanției se face cu respectarea prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, republicată;
Contractul de salubrizare cu operatorul licențiat;
Contracte pentru utilități;
Dovada achitării tarifului pentru autorizare.
OBS. ODATĂ CU DEPUNEREA CERERII PENTRU AUTORIZAREA DE FUNCŢIONARE A PIEŢEI, ADMINISTRATORUL PIEŢEI VA DEPUNE ÎN DUBLU EXEMPLAR ŞI REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A PIEŢEI.
Fișiere disponibile
Cererea pentru eliberarea autorizației de funcționare a pieței - F-PO-Z3-10-05