prin depunere la Serv. Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari - Palatul Cenad - camera 5.
Programarea în audiență se va realiza în funcție de solicitările depuse și locurile disponibile, și doar în situația îndeplinirii următoarelor condiții:
În toate cazurile, înscrierea în audiențe se face doar pentru probleme care intră în competența Primăriei Municipiului Arad şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul Primăriei.
Motivul solicitării audienței trebuie să fie clar exprimat, motive generale cum ar fi „probleme personale” nu pot fi acceptate.
Pentru a fi înscris în audiență, în vederea soluționării problemei sale, fiecare cetățean trebuie să facă dovada adresării în prealabil departamentului primăriei unde are probleme, după cum urmează:
Să comunice numărul / numerele de înregistrare ale petiției / petițiilor depuse anterior;
Să comunice numărul / numerele de înregistrare ale răspunsurilor primite;
Orice alte dovezi din care să rezulte încercarea de soluționare a problemelor întâmpinate.
După depunerea și verificarea solicitării, cetățeanul va fi contactat, pe e-mail sau telefonic, în vederea comunicării datei și orei la care se va ține audiența sau motivele respingerii acesteia.
Când, din motive obiective ce privesc agenda zilnică a membrilor executivului, nu se pot ține audiențe, cetățenii vor fi informați, telefonic, în timp util.