Primăria Municipiului Arad a stabilit locațiile...
Primăria Municipiului Arad a stabilit locațiile pentru desfăşurarea activităţilor comerciale cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae. Acestea sunt repartizate după cum urmează:
Cererile de participare la eveniment împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad) sau online, la E-mail: registratura@primariaarad.ro, începând cu data de 08.11.2021 până la data de 12.11.2021.
Comerţul ambulant se desfăşoară în perioada 03.12.2021 – 06.12.2021, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obţinerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro şi la Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului);
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae în perioada 03.12.2021 - 06.12.2021, sunt următoarele:
- marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
- este permisă doar comercializarea cu articole tradiţionale specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae;
- activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto și nici activitatea specifică zonei;
- se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate a vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;
- activitatea se va desfășura cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin legislația în vigoare, aferentă pandemiei de Coronavirus COVID-19.
În cazul constatării nerespectării condițiilor amintite anterior, acordul de ocupare a domeniului public se consideră retras de drept.