Primăria Municipiului Arad organizează ...
Primăria Municipiului Arad organizează marți, 21.01.2020 de la orele 15.30, în sala ”Regele Ferdinand” a Palatului Administrativ o dezbatere publică, având ca temă Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Legii nr. 153/2011 privind măsuri de creștere a calității arhitecturale - ambientale a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare, pentru zone de protecție a monumentelor istorice și pentru zonă monumente protejate în municipiul Arad - Program de sprijin financiar acordat proprietarilor de clădiri din zonele de acțiune prioritară din municipiul Arad - inițiativa primarului.
Cetăţenii sunt invitaţi să îşi exprime părerea cu privire la acest proiect.
Mai mult decât atât, așteptăm în continuare sugestiilesocietății civile cu privire la proiectul aflat la transparență decizională, termenul limită de preluare a recomandărilor fiind 30 ianuarie 2020, inclusiv. Toate opiniile formulate vor fi înaintate Consiliului Local al Municipiului Arad.
Proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Publicul – camera 5 (Palatul Cenad) şi la link-ul mai sus prezentat.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0257/281850, interior 278.