Publicat în 25.05.2022, ora 08.00
Primăria Municipiului Arad organizează în data de 28.06.2022, ora 11ºº (proba scrisă) concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad:
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
- domeniul fundamental: Științe Inginerești, domeniul de licență: inginerie civilă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
- domeniul fundamental: Științe Inginerești, domeniul de licență: inginerie civilă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani;
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă - domeniul fundamental: Științe Inginerești, domeniul de licență: inginerie civilă;
- nu necesită vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcțiile publice de execuție vacante pentru ocuparea cărora se organizează concursul de recrutare este de 8 ore pe zi și 40 de ore pe săptămână.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
a) formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților de către Serviciul Resurse Umane, cam. nr. 8, Serviciul Relații cu Publicul - cam. nr. 5 sau se poate descărca de pe site-ul instituției: www.primariaarad.ro;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
Formatul standard al adeverințelor prevăzute la lit. e) este cel prevăzut de anexa nr. 2D din H.G.R. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare, iar în cazul adeverințelor care au un alt format decât cel menționat, acestea trebuie să conțină: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilități poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul instituției până la data de 14.06.2022, fie prin intermediul poștei, a unui serviciu de curierat rapid sau a unui serviciu specializat de comunicare, situație în care actele cuprinse în dosarul de concurs se transmit în copii legalizate, fie se depun direct la sediul instituției, situație în care actele cuprinse în dosarul de concurs se depun în copii legalizate sau în copii însoțite de documentele originale.
Probele stabilite pentru concurs:
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
- adresa de corespondență: Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției nr.75, cam. 8 - Serviciul Resurse Umane;
- telefon/fax: 0257/281850, interior 162; fax: 0257/284744;
- adresa de e-mail: pma@primariaarad.ro
- persoană de contact: Diana-Margareta JURJ, consilier – Serviciul Resurse Umane.
Condițiile de participare la concurs, bibliografiile și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afișează și la sediul instituției - avizierul Serviciului Resurse Umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257/281850 - interior 162 şi la panoul de afişaj din Palatul Administrativ – cam nr. 8.
Descarcă formularul de înscriere de aici.