Primăria Municipiului Arad organizează în data de 27.04.2023, ora 11:00, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a funcţiei de execuție vacante, în regim contractual de referent TP IA, nivelul studiilor M, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari – Direcția Comunicare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad.
Condiţii specifice:
studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
certificat de absolvire a unui curs de perfecționare de arhivar, recunoscut de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și Ministerul Educației, însoțit de Suplimentul descriptiv, care atestă competențele dobândite.
vechime în muncă necesară exercitării funcției contractuale: minimum 7 ani;
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție vacantă de referent, TP IA din cadrul Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari– Direcția Comunicare este de 8 ore pe zi și de 40 de ore pe săptămână.