Publicat în 04.08.2022, ora 08.00
ANUNȚ
Primăria Municipiului Arad organizează în data de 06.09.2022, ora 11:00 (proba scrisă) concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad:
Serviciul Investiții – Direcția Tehnică:
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice:
a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental: științe inginerești;
b) vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional debutant este de 8 ore pe zi și 40 de ore pe săptămână.
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice:
a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental: științe inginerești, ramura de știință: inginerie civilă, inginerie electrică, electronică și telecomunicații sau inginerie geologică, mine, petrol și gaze;
b) vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional superior este de 8 ore pe zi și 40 de ore pe săptămână.
Descarcă formularul de înscriere de aici.