Platforma online de comunicare cu contribuabili...
Platforma online de comunicare cu contribuabilii a fost accesată de peste 1 milion de ori! Preocupată continuu să pună la dispoziția cetățenilor cât mai multe facilități, Primăria Arad prin Direcția Venituri a dezvoltat în cursul anului 2018 o platforma de comunicare online, astfel încât pentru eliberarea unor acte fiscale, pentru declarații sau plăți, să nu mai fie necesară deplasarea persoanelor la ghișeele direcției.
Platforma online de comunicare cu contribuabilii pune la dispoziția arădenilor următoarele module:
În funcție de modul de autentificare a utilizatorului accesul la informații devine tot mai vast. Astfel, autentificarea pe bază de CNP îngrădește accesul la Declarații online, Dosar online, Certificate atestare fiscală sau modulul Autorizații comerciale. Obținerea unui cont de utilizator și al unei parole va schimba lucrurile.
Pentru a avea acces la informații detaliate, contribuabilul are două variante la dispoziție: fie se prezintă personal sau prin împuternicit la sediul Direcției Venituri (str. Mucius Scaevola, nr. 11), cu act de identitate/împuternicire, în vederea obținerii parolei, fie accesează Google Pay, caută Mobilpay Indeco Soft și-l instalează. Dupa instalare apasă Solicitare date de acces. Această modalitate de obținere a parolei funcționează doar pentru Android.