Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U – Zonă servicii și depozitare
Imobilele identificate cu extrasele de carte funciară: - C.F. nr. 341837 Arad
Suprafața reglementată = 7000 mp, conform CF
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluției, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 27.10.2022.
Responsabilitatea informării și consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect - Șef, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 13.10.2022
Etapa a II - a