Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
Amenajare zonă servicii, restaurant, sala evenimente
Documentaţia poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 23.12.2024 - 10.01.2024, în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100;
Observaţiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relaţii cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 10.01.2024.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcţia Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel.0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 23.12.2024
Etapa a II - a