Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația: Extindere unitate logistică pentru construcții rutiere
Suprafața reglementată = 56.709 mp conform CF
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, camera 49, în perioada 14.05.2024-28.05.2024, în zilele lucrătoare, între orele 800 – 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluției, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 28.05.2024.
Responsabilitatea informării și consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect- Șef, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 14.05.2024
Etapa a II - a
Proces-Verbal al întâlnirii de lucru organizată cu elaboratorul documentaţiei, iniţiatorul acesteia şi persoanele contestatare la sediul Primăriei Municipiului Arad, sala Regele Ferdinand, în data de 09.07.2024, ora 14, având ca obiect reglementările din documentaţia de urbanism P.U.Z și R.L.U. – Extindere unitate logistică pentru construcții rutiere, amplasament intravilan/extravilan municipiul Arad, CF 320495, CF 351921 Arad, aflată în etapa de elaborare a propunerilor