Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
Construire casă
- Beneficiar: Mascas Luiza Angela și Mascas Dorin
- Proiectant: SC L&C ARHILUX CUBIC SRL
- Amplasament: Intravilan municipiul Arad, str. Radu de la Afumați, nr. 20A
- CF 365906 Arad
- Suprafața reglementată = 617 mp, conform CF
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, camera 49, în perioada 07.08.2024 - 21.08.2024, în zilele lucrătoare, între orele 800 – 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluției, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 21.08.2024.
Responsabilitatea informării și consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect - Șef, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 07.08.2024
Etapa a II - a