Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U. - Dezvoltare zonă cu funcțiunea instituții/servicii pentru activități socio-culturale
Imobilele identificate cu extrasele de carte funciară:
Suprafața reglementată = 3450 mp
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 24.02.2022-10.03.2022, în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul, sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 10.03.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului : 24.02.2022
Etapa a II - a