Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea Etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
PUZ și RLU - ''Construire clădire cu următoarele funcțiuni: spații comerciale la parter și apartamente la etaje''
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 10, în perioada 05.04.2022 - 19.04.2022, în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, strada B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul până la data de 19.04.2022 (zilele lucrătoare).
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Arhitect Şef, Direcția Construcții și dezvoltare Urbană, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 109.
Data publicării anunțului: 05.04.2022
Etapa a II - a