Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
ANUNŢĂM
demararea Etapei a II-a - etapa elaborării propunerilor PUZ și RLU aferent, de informare și consultare a publicului cu privire la documentația:
P.U.Z. și R.L.U – ”Construire locuință parter și împrejmuire proprietate”,
Documentaţia poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 06.04.2022 - 20.04.2022 , în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100;
Observaţiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relaţii cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 20.04.2022.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcţia Arhitect- Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel.0257/281850, int. 229.
Etapa a II - a