Primăria Municipiului Arad aminteşte adminis...
Primăria Municipiului Arad aminteşte administratorilor de codominii că, potrivit prevederilor articolului 66, alineatul (1), litera n), din Legea nr. 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor, publicată în Monitorul Oficial nr. 660 din 30 iulie 2018, aceştia trebuie să întocmească lunar şi să depună semestrial la compartimentul specializat în sprijinirea şi îndrumarea asociaţiilor de proprietari pe a cărei rază teritorială se află condominiul Situaţia soldurilor elementelor de activ şi de pasiv.
Formularul pentru Situaţia soldurilor elementelor de activ şi de pasiv (cod 14-6-30/d) se găsește în Anexa la Reglementările contabile privind organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial, care se găsesc în Anexa 2 la Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 3103/24.11.2017, publicat în Monitorul Oficial nr. 984 din 12 decembrie 2017, cu modificările și completările ulterioare. Documentul se semnează de către președintele, cenzorul și administratorul asociației de proprietari, cu specificarea în clar a numelor şi prenumelor acestora.
De asemenea, potrivit prevederilor art. 105 din Legea nr. 196/2018, asociaţiile de proprietari au obligaţia să depună la Primăria Municipiului Arad o informare cu privire la componența organelor alese de conducere (președinte și comitet executiv), de control (cenzor/comisie de cenzori) și de administrare (administrator persoană fizică sau juridică), repectiv numele și datele de contact ale acestora (adresă și număr de telefon).
Pentru informații suplimentare, precum, spre exemplu, despre datele la care se întocmesc situaţiile soldurilor care trebuie depuse, poate fi apelat numărul de telefon 0257-281.850, interior 305.