a) Actele normative ( vizualizează aici legislaţia ) care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Municipiului Arad
b) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Municipiului Arad
b2) Regulamentul de organizare si funcţionare - aprobat prin H.C.L.M. 260/2019;
b3) Programul de funcţionare - Vizualizează programul aici
c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Municipiului Arad şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public.
Conducerea Primariei Municipiului Arad
dl. Călin Bibarţ - Primar
dl. Lazăr Faur - Viceprimar
d-na Lilioara Stepănescu - Secretarul Municipiului Arad
dl. Bogdan-Vlad Boca - Administrator public
Persoane responsabile cu difuzarea informatiilor de interes public:
Legea 544/2001 - Ioana Lerinţiu - consilier - Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari - Direcţia Comunicare - 0257 281850, int.307;
Relatii cu presa - Ralu Cotrău - Şef birou - Biroul Relaţii Mass Media - Direcţia Comunicare - 0257-281850 - int.136
d) Coordonatele de contact
Denumire: Primăria Municipiului Arad
Sediul: Arad, Bd. Revolutiei Nr. 75
Telefon: Centrala - 0257 281850, 0257 280259, 0257 280964
Serviciul Relaţii cu publicul - Registratura - int. 316, Urbanism - int. 317, Fax: 0257 284744
Telverde: 0800 800 777 sau 0257 984.
E-mail: pma@primariaarad.ro
Site : www.primariaarad.ro
e) Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil contabil se pot consulta la sediul instituţiei
f) Programele si strategiile proprii : Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Municipiului Arad pentru perioada 2014-2030
g) Lista cuprinzând documentele de interes public
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Municipiului Arad;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Municipiului Arad;
- Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Municipiului Arad, si ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
- Coordonatele de contact ale Primariei Municipiului Arad respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet
- Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil
- Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei
- Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii
- Modalitaţile de contestare a deciziei autoritaţii sau a instituţiei publice in situaţia in care persoana se considera vatamata in privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
h) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- dispoziţiei ale primarului
- proiecte de hotarâri
- instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
- note de discuţii
- referate de aprobare
- fise de audienţa
- protocoale
- rapoarte
- studii
- analize
- prognoze
- proiecte de strategii
- scrisori sau adrese
- materiale de specialitate
- fise de proiect
- contracte de achiziţie publica
- procese-verbale
- adrese
- observaţii si propuneri
- avize
- planuri urbanistice de detaliu sau zonale
- planul urbanistic general
- certificate de urbanism si autorizaţii de construire/desfiinţare
- autorizaţii pentru activitaţi independente (asociaţii familiale, persoane fizice), autorizaţii taxi, autorizaţii de funcţionare si avize pentru orarul de funcţionare
- autorizaţii de acces în zone cu restricţii de tonaj
- date de cadastru
- date de stare civilă
i) Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate - sunt prevăzute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, si anume:
- reclamaţia administrativă - se depune la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice
- plângerea la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.
j) Rapoarte privind aplicarea Legii nr. 544/2001 în cadrul Primăriei Municipiului Arad