Data publicării: 01.09.2022
Anunţ licitaţie pentru concesionare teren aflat în proprietatea privată a Municipiului Arad
1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa:
Primăria Municipiul Arad, cod fiscal 3519925, B-dul Revoluţiei, nr. 75, judeţul Arad, tel. 0257-281850; fax. 0257-284744, e-mail: pma@primariaarad.ro, CUI 3519925.
2. Informaţii generale privind obiectul concesionării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
- 1 (una) parcelă de teren intravilan, în suprafaţă totală de 9095 mp, aparţinând domeniului privat al Municipiului Arad situat în Arad, Zona CET, înscris în CF nr. 354901 Arad, nr. cad. 354901, conform HCLM nr. 285/ 25.05.2022 și O.U.G. 57/03.07.2019,
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare scrisă de la sediul Primăriei Municipiului Arad, Biroul Evidență și Administrare Domeniul Privat sau accesând site-ul www.primariaarad.ro, secţiunea licitaţii.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Biroul Evidență și Administrare Domeniul Privat, cam. 28 din cadrul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, jud. Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: gratuit
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 20.09.2022, ora 10.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 30.09.2022, ora 09.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: sediul Primăriei Municipiului Arad - B-dul Revoluției nr. 73, Registratura Primăriei Municipiului Arad, din B-dul Revoluției nr. 73, Palatul Cenad, camera 5.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor: 03.10.2022, ora 10:00, sediul Primăriei Municipiului Arad din B-dul Revoluţiei, nr. 75, municipiul Arad, judeţul Arad, cam.28.
6. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței; Tribunalul Arad, Municipiul Arad, B-dul Vasile Milea, nr.2, jud. Arad, cod poştal: 310131, tel. 0374/491086, Fax. 0257/256484, e-mail: tr-arad-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 30.08.2022